Infografic: Cum ne promovăm online, prin Facebook Ads sau Google Adwords?

Aveți un brand și vreți să vă promovați pe internet. Căutați cea mai eficientă metodă de a ajunge la clientul final, de a îl atrage spre oferta voastră și (dacă se poate) de a îl convinge să cumpere. Dacă ați bifat toate elementele, cu siguranță v-ați pus cel puțin o dată întrebarea asta: Ce e mai eficient, Google Adwords sau Facebook Ads?

Ar fi ușor de dat un răspuns scurt, dar adevărul este că eficiența unei campanii online este legată mult de piața țintă, de clienții la care vreți să ajungeți. Companiile B2B obțin rezultate mai bune prin Google Adwords, pe când companiile B2C, orientate către consumatori, s-ar putea să fie mai încântate de Facebook Ads.

Totuși, nu trebuie ignorate cifrele. Prin Facebook Ads, datorită numărului mare de utilizatori, reclamele pot fi afișate către 51% din totalul utilizatorilor de internet. Impresionant, nu? Totuși, anunțurile prin Google Adwords, datorită rețelei care include Youtube, Blogger, Gmail și desigur, Google, pot fi vizualizate de 90% din utilizatorii de internet la nivel mondial.

Dacă vă interesează mai multe detalii despre avantajele și dezavantajele fiecărui serviciu ar trebui să aruncați o privire pe infograficul de mai jos:

Recomandă!

4 Comments

  1. O treaba foarte buna mai ales ca tot mai multe firme inteleg conceptul de marketing online. Mult succes!

  2. Mulțumim Ovidiu.

  3. Aurel Tugui

    Îți urmaresc cu atentie toate inițiativele si imi place evolutia. As avea nevoie de sprijin cu promovarea cartii ÎNLĂTURĂ SIMPLU FUMATUL, inclusiv un blog… nu prea stiu cum sa fac totul profesional.

    • @Aurel – trimite-ne un email la hello at advertica.ro cu ceea ce ai nevoie și vedem dacă putem colabora.