Monitorizează reacțiile generate pe Facebook cu Social Media Link Activity

În aceste vremuri grele în care fiecare Like contează, am creat în laboratoarele Advertica o aplicație care să vă ajute în monitorizarea impactului generat pe Facebook de un articol (sau mai multe) – Social Media link activity. De ce? Pentru că butonul de Like afișează totalul numărului de like-uri+share-uri+comentarii, pentru că unele site-uri nu folosesc buton de Like și pentru că acel contor poate fi manipulat. Citește tot…

Ce rețele sociale să alegem pentru promovarea unui brand

Zilnic apar rețele sociale noi și aplicații online, deci e logic ca o companie care vrea să înceapă cu promovarea online să fie dezorientată, să nu știe de unde ar trebui să înceapă, ce aplicații să folosească.

Unii îți vor spune că trebuie neapărat să ai pagină de Facebook, alții că trebuie să creezi conținut video pe Youtube, iar mai nou ar trebui să postezi fotografii pe Instagram sau poze cu produsele pe care le vinzi pe Pinterest. Citește tot…

O pagină de Facebook nu este suficientă pentru o afacere locală

Facebook este cea mai utilizată rețea socială din România. Are peste 5,8 milioane de utilizatori la noi, iar la nivelul județului Bacău sunt aproape 100.000 de persoane care o accesează lunar, conform Facebrands.ro. În condițiile acestea, nu e de mirare că multe dintre afacerile locale și-au creat conturi de Facebook sau pagini în rețea, cu scopul de a își promova produsele sau serviciile către clienți.

Promovarea pe Facebook poate fi foarte benefică, dacă cel care crează pagina de companie are un minim de cunoștințe legate de marketingul online. Totuși, problema este că mulți proprietari de afaceri locale cred că Facebook poate înlocui toată activitatea de marketing. Citește tot…

Ultimul proiect – ziaruldebacau.ro

Ca de obicei, lucrăm intens la Advertica pentru a ne mulțumi clienții. Ultima colaborare este cu Ziarul de Bacău, pentru care am realizat un nou design al site-ului ziaruldebacau.ro. În plus ne ocupăm de social media pentru ei, plus consultanță pentru promovarea online. Citește tot…

Working @ Advertica

Zilele trecute aveam impresia că Septembrie a fost o perioadă mai puțin productivă pentru noi, până când m-am uitat în agendă și am făcut o listă cu realizările. Am lansat 3 siteuri noi pentru clienți, am creat o aplicație optimizată pentru touchscreen-uri, am semnat niște contracte de colaborare pe termen lung, iar în viitorul apropiat se mai întrevăd câteva colaborări, dar toate la timpul lor. Citește tot…

Ce bloguri de marketing și comunicare online urmărim

Când vine vorba de marketing și comunicare online sunt foarte multe bloguri de unde putem afla ultimele noutăți, atât din România dar mai ales din afară. Noi preferăm să le citim pe cele străine, pentru că acolo apar prima dată majoritatea știrilor, care după aceea sunt comentate și analizate. Citește tot…