Ce bloguri de marketing și comunicare online urmărim

Când vine vorba de marketing și comunicare online sunt foarte multe bloguri de unde putem afla ultimele noutăți, atât din România dar mai ales din afară. Noi preferăm să le citim pe cele străine, pentru că acolo apar prima dată majoritatea știrilor, care după aceea sunt comentate și analizate. Citește tot…

Infografic: Cum ne promovăm online, prin Facebook Ads sau Google Adwords?

Aveți un brand și vreți să vă promovați pe internet. Căutați cea mai eficientă metodă de a ajunge la clientul final, de a îl atrage spre oferta voastră și (dacă se poate) de a îl convinge să cumpere. Dacă ați bifat toate elementele, cu siguranță v-ați pus cel puțin o dată întrebarea asta: Ce e mai eficient, Google Adwords sau Facebook Ads?

Ar fi ușor de dat un răspuns scurt, dar adevărul este că eficiența unei campanii online este legată mult de piața țintă, de clienții la care vreți să ajungeți. Companiile B2B obțin rezultate mai bune prin Google Adwords, pe când companiile B2C, orientate către consumatori, s-ar putea să fie mai încântate de Facebook Ads. Citește tot…

Cum lucrăm

Avem umor, dar suntem dinamici şi serioşi atunci când vine vorba despre muncă. Ne dorim să devenim buni prieteni cu partenerii noştri. Recunoştinţa ne-o demonstrăm prin calitatea muncii noastre.

Misiunea noastră este simplă. Ne dorim ca tu să te diferenţiezi faţă de concurență şi să îţi consolidezi imaginea în faţa clienților tăi. Noi credem în parteneriatele bazate pe încredere, transparenţa informaţiilor şi, nu în ultimul rând, pe respect, ca într-o căsnicie.

Crezul nostru este că succesul tău este succesul nostru, de aceea ai siguranţa că întotdeauna ne vom da silinţa ca eforturile noastre să fie roditoare pentru afacerea ta. Citește tot…

De ce Advertica

De parcă nu erau suficiente agenții de marketing în peisajul autohton, am mai apărut și noi. De ce?

  • Pentru că sunt multe agenții care nu își respectă clienții, care nu caută colaborări pe termen lung, ci doar realizarea unui profit rapid.
  • Pentru că se poate și altfel.
  • Pentru că suntem pasionați de marketing, fie că vorbim de online sau offline. Pentru că zi și noapte discutăm despre metode de promovare, site-uri, campanii, branduri și sloganuri. Citește tot…