Advertica, cu un site mai aproape de Dumnezeu

Era timpul să intrăm și pe nișa bisericilor. Ultimul site realizat este pentru Parohia“Sfântul Gheorghe“. Clientul, adică preoții din cadrul parohiei, își doreau un site modern, simplu, care se încarcă ușor și unde să poată publica rapid evenimentele din cadrul comunității.

Am realizat un site pe WordPress, ușor de actualizat, iar acum cuvântul Domnului ajunge mai ușor pe căile internetului la credincioșii moderni ce folosesc mijloacele de comunicare 2.0. Citește tot…

Secretul pentru a atrage mai mulți clienți

Din când în când ne uităm la ce mai fac alte agenții pentru a obține clienți noi. Sunt o multitudine de metode, s-au scris chiar și cărți pe tema asta. Multe agenții se axează pe optimizarea site-ului propriu pe anumite cuvinte cheie: web design, creare site, campanii social media, marketing online s.a.m.d. Scriu guest-post-uri, cumpără linkuri, își optimizează site-ul la sânge.

E și asta o strategie, dacă e făcută cum trebuie site-ul urcă în căutări, apar mulți clienți potențiali care sunt interesați de serviciile pentru care ei și-au optimizat site-ul. Problema e că nu cunoști nimic despre persoanele respective, cât de serioase sunt, dacă se poate lucra cu ele sau sunt dificile, dacă plătesc la timp sau nu. Practic, când lucrezi cu clienți noi despre care nu știi nimic cresc riscurile asociate acelei colaborări. Citește tot…

Ultimul proiect – ziaruldebacau.ro

Ca de obicei, lucrăm intens la Advertica pentru a ne mulțumi clienții. Ultima colaborare este cu Ziarul de Bacău, pentru care am realizat un nou design al site-ului ziaruldebacau.ro. În plus ne ocupăm de social media pentru ei, plus consultanță pentru promovarea online. Citește tot…

Working @ Advertica

Zilele trecute aveam impresia că Septembrie a fost o perioadă mai puțin productivă pentru noi, până când m-am uitat în agendă și am făcut o listă cu realizările. Am lansat 3 siteuri noi pentru clienți, am creat o aplicație optimizată pentru touchscreen-uri, am semnat niște contracte de colaborare pe termen lung, iar în viitorul apropiat se mai întrevăd câteva colaborări, dar toate la timpul lor. Citește tot…

Crearea unui site pentru un restaurant – recomandări

De ce site-urile unor restaurante sunt așa de bine făcute încât abia aștepți să ajungi acolo pentru avea parte de experiențe interesante, pentru a experimenta senzațiile culinare, iar altele sunt așa de prost realizate încât nu știm cum să apăsăm mai repede butonul X?

Totul ține de designer, de conceptul din spatele site-ului și credem noi, de felul în care proprietarul colaborează cu cei care îi realizează site-ul pentru ca acesta să reflecte atmosfera din restaurant. Citește tot…

Crezi că site-ul tău se vede bine în toate browserele?

S-a întâmplat de foarte multe ori ca realizarea unui site să se facă cu testarea pe unul sau două browsere. Compatibilitatea unui site cu mai multe browsere (layoutul să fie afișat după voința programatorului) poartă numele de cross-browser friendly.  În ciuda experienței programatorului, este foarte greu să faci o astfel de testare folosind propriile resurse.

În sprijinul programatorilor, dar și al clienților, a fost creată o aplicație online specială care vă ajută să vedeți dacă layoutul site-ului dumneavoastră este compatibil cu browserul targetat: browsershots.org. Prin intermediul acestuia veți putea bifa browsere pentru diferite sisteme de operare, versiuni diferite, rezoluții sau compatibilitatea cu javascript, flash, ș.a.m.d. Veți introduce adresa url, acționa butonul de start, iar site-ul vă va indica timpul în care să reveniți pentru a vedea rezultatele. Citește tot…

„Noi nu avem nevoie de marketing și promovare”

Câte firme nu spun asta? Cluburi, restaurante și hoteluri care se bazeaza pe clienții existenți, pe faptul că vor fi recomandați, pe poziția lor strategică. Mici afaceri care cred că lumea va cumpăra produsele lor pentru că au ceva special, pentru că sunt mai bune sau mai ieftine.

Chiar deunăzi proprietarul unui club îmi spunea că el nu are nevoie de marketing, în condițiile în care clubul lui nu avea nici măcar un site sau o pagină de Facebook. Singura metodă de promovare folosită era distribuirea de fluturași pe stradă, fluturași care știm și noi cât de bine convertesc acum, într-o societate unde suntem expuși la peste 5000 de mesaje publicitare zilnic. Citește tot…