Advertica sprijină muzica de calitate – valystoleru.ro

Am lucrat în ultima perioadă la refacerea site-ului formației Valy Stoleru Band. Am refăcut site-ul realizat anterior de altă agenție și l-am optimizat atât pentru vizitatori cât și pentru motoarele de căutare, cu adăugarea de funcționalități noi cerute de client: slider dinamic pe homepage, secțiune de noutăți ușor de actualizat, integrarea comentariilor la articole, butoane pentru rețelele sociale, distribuirea articolelor în rețelele sociale și modificări de design pentru a face site-ul mai ușor de navigat. Citește tot…

Monitorizează reacțiile generate pe Facebook cu Social Media Link Activity

În aceste vremuri grele în care fiecare Like contează, am creat în laboratoarele Advertica o aplicație care să vă ajute în monitorizarea impactului generat pe Facebook de un articol (sau mai multe) – Social Media link activity. De ce? Pentru că butonul de Like afișează totalul numărului de like-uri+share-uri+comentarii, pentru că unele site-uri nu folosesc buton de Like și pentru că acel contor poate fi manipulat. Citește tot…

Ce rețele sociale să alegem pentru promovarea unui brand

Zilnic apar rețele sociale noi și aplicații online, deci e logic ca o companie care vrea să înceapă cu promovarea online să fie dezorientată, să nu știe de unde ar trebui să înceapă, ce aplicații să folosească.

Unii îți vor spune că trebuie neapărat să ai pagină de Facebook, alții că trebuie să creezi conținut video pe Youtube, iar mai nou ar trebui să postezi fotografii pe Instagram sau poze cu produsele pe care le vinzi pe Pinterest. Citește tot…

De ce site-urile trebuie să fie optimizate pentru telefoane și tablete

Majoritatea companiilor mici și mijlocii au în prezent un site de prezentare, care le ajută să fie găsite mai ușor de către clienți, să își prezinte mai rapid oferta de produse și servicii.

Totuși, dacă aveți o companie și vă bucurați că puteți bifa faptul că aveți un site de prezentare, trebuie să știți că acest lucru nu este suficient. Sunt șanse mari ca site-ul vostru să fie realizat acum câțiva ani, timp în care s-au schimbat multe, atât în grafica web cât și în modul în care utilizatorii de internet se informează online.

În 2013 un site de prezentare trebuie să se încarce rapid, să fie user-friendly (ușor de utilizat de către orice vizitator) și trebuie să prezinte informația într-un format atractiv, indiferent de modul în care vizitatorul intră pe site. Citește tot…

O pagină de Facebook nu este suficientă pentru o afacere locală

Facebook este cea mai utilizată rețea socială din România. Are peste 5,8 milioane de utilizatori la noi, iar la nivelul județului Bacău sunt aproape 100.000 de persoane care o accesează lunar, conform Facebrands.ro. În condițiile acestea, nu e de mirare că multe dintre afacerile locale și-au creat conturi de Facebook sau pagini în rețea, cu scopul de a își promova produsele sau serviciile către clienți.

Promovarea pe Facebook poate fi foarte benefică, dacă cel care crează pagina de companie are un minim de cunoștințe legate de marketingul online. Totuși, problema este că mulți proprietari de afaceri locale cred că Facebook poate înlocui toată activitatea de marketing. Citește tot…

Un site pentru un congres medical internațional

Luna asta am realizat pentru un client un site de prezentare pentru un congres medical. Denumirea lui e lungă – The VII-th International Congress of the Romanian Society of Oral Rehabilitation, tocmai de aceea am făcut eforturi în realizarea unui site simplu de prezentare  – www.icogr.ro, oferind participanților la congres posibilitatea de a rezerva un loc online prin intermediul unui formular de rezervare. Citește tot…